Det ultimative kursus i at skabe synlighed og salg i medierne, på nettet og i nyhedsbreve
Sådan kommer dit firma i medierne - på den gode måde
Sådan får du en hjemmeside, der sælger!
De sociale medier - hvordan bruger I dem bedst muligt
Nyhedsbrevet - lær at bruge en overset guldgrube
Sådan får du en hjemmeside, der sælger!
Du har under ti sekunder til at fange opmærksomheden, når potentielle kunder klikker ind på din hjemmeside.
På dette kursus lærer du hvordan...
Vi går tæt på den nyeste forskning i bl.a. eyetracking, der viser hvordan kunderne søger på nettet, og oplever siderne. Og hvad det betyder for, hvordan din hjemmeside skal se ud.
Vigtige værktøjer
Vi gennemgår forskellige statestikmoduler og andre værktøjer, der afslører din hjemmesides svage punkter.
Og de forskellige måder at finde og beregne de bedste søgeord for dig og din branche. Vigtig viden, også selv om du vælger at købe AdWords.Du lærer også hvordan du skriver gode tekster, der passer til web. Hvordan du bruger fotos og video på nettet og hvorfor det er så vigtigt at du søgeoptimerer dine billeder.
Du lærer også at lave en enkel usabilitytest, og hvordan du gør din hjemmeside mere brugervenlig. Og vi gennemgår hvordan du skaber og bruger personas. Det er en fiktiv kernekunde, som gør det nemmere at målrette din hjemmeside.
Masser af gode eksempler gør, at du ikke behøver at være en hjemmesidehaj for at være med.
Når du går hjem ved du:
- Hvordan du tager ejerskab på dit navn på nettet, før de andre gør det
- Hvordan du overvåger dine konkurrenter på nettet
- Hvordan du finder de bedste søgeord for dit firma og din branche
- Hvor din hjemmeside skal være tilmeldt for at øge synligheden på nettet
- Hvordan du bruger Googles store værktøjskasse optimalt
- Hvad du må lægge på internettet ifølge loven og ophavsretten
- Gode og dårlige fotos til web, og hvordan du får billige og professionelle fotos
- Video til web - hvad det er rigtig godt til, og hvor meget det kræver at lave